Verzenden & retourneren

Alle vragen over onze verzendkosten op een rijtje!

LEVERTIJD

Bestellingen worden direct in behandeling genomen en we proberen altijd binnen 24 uur te leveren (na ontvangst van betaling). Mochten wij je hele bestelling of een aantal producten uit je bestelling niet op voorraad hebben, dan laten wij dat direct per telefoon of email weten. In de regel kunnen wij, omdat wij de Agent zijn van ditsuper merk, elke tas sowieso binnen 7 werkdagen leveren, tenzij die tijdelijk is uitverkocht, maar dat is bij ons écht maar tijdelijk!

LEVERING STANDAARD MET DHL, POSTNL & UPS

Onze bestellingen worden standaard verstuurd met DHL en of Post NL. Het voordeel hiervan is dat beide bedrijven werken met het Track en Trace principe waardoor je postpakket te volgen is. Bij het afleveren van pakketten probeert de postbode twee keer een pakket te bezorgen. Indien na de tweede poging niemand opendoet is het pakket nog 3 weken lang op het dichtstbijzijnde postkantoor af te halen. Het kan ook voorkomen dat wij vanuit een ander depot moeten leveren, in dat geval wordt geleverd door UPS en krijg je geen track en trace, echter kan deze wel speciaal op aanvraag worden geleverd. 
 

AFHALEN:

Amsterdam

Natuurlijk ben je ook altijd welkom in onze winkel op de Linnaeusstraat 100 te Amsterdam. Betalen doe je via contante betaling, pin of creditcard (Visa, Mastercard). Je kunt je bestelling hier ook direct afhalen.

Onze openingstijden zijn:

Maandag:        gesloten 
Dinsdag:         11.00 - 17.00 uur
Woensdag:      11.00 - 17.00 uur
Donderdag:     11.00 - 17.00 uur
Vrijdag:          11.00 - 17.00 uur
Zaterdag:       11.00 - 17.00 uur
Zondag:         gesloten (behalve net voor Sinterklaas en Kerst natuurlijk).

VERZENDKOSTEN BINNEN NEDERLAND

Bestellingen worden GRATIS thuisbezorgd vanaf € 55 anders 7 euro. Retourkosten niet dankzij een fout van onze kant natuurlijk zijn voor de kosten van de klant.
 

VERZENDEN EN KOSTEN VOOR BELGIË

Voor bestellingen die naar adressen in België moeten worden verzonden, zijn wij genoodzaakt een bedrag van EUR 8,- in rekening te brengen. Echter bestellingen boven de € 100,00 verzenden wij GRATIS

Retoursturen van een tas; hoe zit dat?

Wij nemen alles retour wat niet naar wens blijkt, mits ongebruikt en binnen 14 dagen. Retourzendingen gaan op kosten van de klant, tenzij de fout bij ons ligt natuurlijk! Je hebt na het retourneren de volgende opties:

1: Je bestelt gewoon een andere tas, betaalt deze via iDeal. Wij betalen namelijk je 'oude' tas gewoon uit, dat houdt e.e.a. wel zo transparant;
2: Je wilt dezelfde tas maar in een andere kleur? Geen probleem stuur een mail en we regelen het direct!;
3: Je wilt geen andere tas en je geld terug? Geen probleem, je krijgt je geld terug op de dag dat wij de tas hebben ontvangen. Voorwaarde is wel dat de tas ongebruikt is en in zijn originele verpakking zit.  

Let op: in geval van twijfel raden wij je aan contact met ons op te nemen dan weet je direct waar je aan toe bent.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »